قهرمان جنگ صدر نشین لیگ دسته یک شد

قهرمان جنگ صدر نشین لیگ دسته یک شد

صفر علی رحمتی جانباز و آزاده و قهرمان جنگ تحمیلی در پایان دور سوم صدر نشین لیگ دسته یک شد.

به گزارش روابط عمومی انجمن دارت ، مرحله سوم مسابقات لیگ دسته یک کشور با حضور ریاست کمیته دارت استان البرز سرکار خانم محتشم و کادر اجرایی کمیته دارت آن استان در شهر کرج و سالن دارت ورزشگاه انقلاب انجام شد، 16 بازیکن حاضر در این رقابت ها پس از 9 ساعت بازی های فشرده این مرحله از مسابقات را به پایان بردند.
بر اساس این گزارش صفرعلی رحمتی بازیکن خوب استان زنجان توانست با درخشش در این دوره ضمن کسب 12 امتیاز از مرحله سوم در مجموع با  33 امتیاز به صدر جدول دست یابد، مهدی مسگر و پژمان وثوق از تهران نیز با 32 امتیاز و تنها بدلیل تفاضل لگ در جایگاه دوم و سوم جدول ایستادند.
همچنین محمد سالاری از البرز و  حمید خدامی از سمنان نیز هر دو با 29 امتیاز و بعلت تفاضل لگ در جایگاه چهارم و پنجم ایستادند.

در انتهای جدول نیز سعید توکلی از تهران ، صالح دهقان از یزد ، مصطفی یادگاری و بهروز رحیم پور از البرز و جواد دانشور مروست از یزد رقابت سختی برای باقی ماندن در لیگ دسته یک کشور خواهند داشت.

گفتنی است چهار بازیکن برتر این رقابت ها در پایان فصل جواز حضور به لیگ برتر فصل 96 را بدست می آورند.
همچنین 2 دارت باز برتر این فصل از رقابت ها جواز حضور در اردوی انتخابی تیم ملی دارت ج.ا.ا در سال 96 را بدست می آوردند تا تنور این رقابت ها با توجه به نتایج نزدیک در صدر جدول تا آخرین ایستگاه که در اول بهمن ماه سال جاری و در شهرستان سمنان برگزار خواهد شد داغ داغ باشد.

از نکات حایز اهمیت در این دور از مسابقات اسکان بازیکنان از شهرهای مختلف در هتل بود، همچنین در روز برگزاری مسابقات سالن برگزاری مجهز به 8 تخته همراه با داور و سیستم ثبت در کامپیوتر مجهز بود تا بازیکنان با آرامش بتوانند صرفا بازی های خود را به اتمام برسانند.

مطالب مرتبط

نظرات شما

قالب ووکامرس